A girl with NO past!

اینجا می نویسیم چون دلمان تنگ است...یک اسم تمام هویت ما نیست!

A girl with NO past!

اینجا می نویسیم چون دلمان تنگ است...یک اسم تمام هویت ما نیست!

خداحافظ


سلام ای طلوع سحرگاه رفتن

سلام ای غم لحظه‌های جدایی


خداحافظ ای شعر شب‌های روشن
خداحافظ ای قصه عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن عشق
خداحافظ ای عطر شعر شبانه

خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

تو تنها نمی‌مانی ای مانده بی من
تو را می‌سپارم به د‌ل‌های خسته


تو را می‌سپارم به مینای مهتاب
تو را می‌سپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را می‌سپارم به رویای فردا


به شب می‌سپارم تو را تا نسوزد
به دل می‌سپارم تو را تا نمیرد


اگر چشمه واژه از غم نخشکد
اگر روزگار این صدا را نگیرد



پ.ن: با اینکه علاقه زیادی به خواجه امیری ندارم ولی این آهنگ هارمونی خاصی دارد با این روزها، با این داستان!



نظرات 3 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://kanduyeasal.blogfa.com

شعر زیباییه ایشالله این روزایی ک نوشتی واست روزای خوبی باشن

ممنونم عزیزم

Ali جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ

manam in ahango kheili dust daram

آرمین ترستانی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

من از دل کناری نجستم
تو ام هیچ هیچ بارم نکردی
خراج ملک ری پرداخت می کردم به زلفانت
من از ته با تو در آمیختم انفاق فوقانت
خانمک بهر لطافت ژن های افغانت
من از دل کناری نجستم تو ام هیج هیج یارم نبودی
تو آدم حسابم نکردی

تو ام هیچ هیچ هیچ یارم نبودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد