A girl with NO past!

اینجا می نویسیم چون دلمان تنگ است...یک اسم تمام هویت ما نیست!

A girl with NO past!

اینجا می نویسیم چون دلمان تنگ است...یک اسم تمام هویت ما نیست!

امروز - 31 تیر 90

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

 

 

 

   شنا بلد بودم


   امّا؛ 


   بی مهابا غرق شدم!!!

   ...

   در آن همه آرامش

ساکت

 

   

 

    ساکت نشستی و من عاشقت شدم... 

                 

                 وقتی نبودی و عاشق نبودم و 

 

                                حالا که هستی و من عاشقت شدم... 

 

 

 

 

       " ساکت - رستاک "

دروغ چرا؟!!!

 

 

 

 

   فراموش می کنم، قبل از اینکه فراموش شوم؛ 

   از یاد می برم، قبل از اینکه از یاد بروم؛ 

   رها می کنم، قبل از اینکه رها شوم؛ 

   . 

   . 

   . 

   . 

   . 

   لعنتی، نمی شود که نمی شود 

   دروغ چرا 

   لعنتی دروغ چرااااا 

   نه، فراموش نمی کنم، از یاد نمی برم، رها نمی کنم حتی اگر 

   فراموش شوم، از یاد بروم و رها شوم... 

                                                        دروغ چرا... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 چون دوست چون من است،شکایت کجا برم؟؟؟ 

 

 

دلتنگی

 

 

دلم برای آن روز ها که عصر ها دلم نمی گرفت تنگ شده است . 


دلم برای آن روزها که نمی فهمیدم خیلی چیز ها را تنگ شده است 
 

و چقدر می خندیدم به حماقت او که از من بزرگتر بود و عاشق 


چقدر خوب بود که نمی فهمیدم .