A girl with NO past!

اینجا می نویسیم چون دلمان تنگ است...یک اسم تمام هویت ما نیست!

A girl with NO past!

اینجا می نویسیم چون دلمان تنگ است...یک اسم تمام هویت ما نیست!

تنهایی سکوت می طلبد!


شنیدم

من صدای هق هقِ دخترکی را شنیدم که هرگز نگریست

من صدای مردی را با سُرفه های خشک آن سوی دیوار شنیدم

و صدای نگاهِ او روی چشم های دختری زیبا...

کسی بیاید روی این صداها خط بکشد

دنیای من سکوت می خواهد

و بعدش یک جارو لطفا

می خواهم خُرده های نگاهش را از روی سنگفرشِ دلم پاک کنم

و البته! همان تصویر مبهم و  نصفه نیمه کاره از طرحِ لبخندش، یادم باشد آن را هم از این روزهایم جارو کنم!



باید دست آویزی باشد، یا حداقل راهِ فراری، یو نو؟؟




نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://dr_ahmadi.mihanblog.com/

خیلی زیبا بود .مال خودتون بود یا از جایی کپی کردین

مرسی
اگه بشه که مال خودم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد