A girl with NO past!

اینجا می نویسیم چون دلمان تنگ است...یک اسم تمام هویت ما نیست!

A girl with NO past!

اینجا می نویسیم چون دلمان تنگ است...یک اسم تمام هویت ما نیست!

pain

می گویند فراموشی دفاع طبیعی بدن است در برابر رنج. 

  

 می گویند دردی که نوزاد ، هنگام عبور از آن دریچه ی تنگ متحمل می شود چنان شدید است که کودک ترجیح می دهد  رنج زاده شدن را برای همیشه از یاد ببرد. 

 

    

گذشته مثل سایه است و از آن بدتر.  

 

سایه ، نور که نباشد ، دیگر نیست. اما گذشته در خموشی و ظلمت با توست. و من که نمی توانم نبودن خودم را رقم  بزنم و من که چهار میخ اقتدار سوزان گذشته ام... 

 

 

                                                        "همنوایی شبانه ارکستر چوب ها"
 

نظرات 2 + ارسال نظر
موچـه کوچولو دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

زیبا بود
و جالب

Mohamad Hosein پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ http://musicianship.blogsky.com

سلام دخترک بی رد پا...خوبی عزیز دلم....دوست دارم...سر بزن و نظر بده...خوشحال می شم....عاشقتم...وای میمیرم برات...می خوام فریاد بزنم و بگم خیلی نازی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد